نوشته شده توسط : مرتضی

نه. آقاي مايلي كهن برای حل این مشکل خیلی زحمت کشیدند و توانستند مشكل من را حل كنند. برای همین می گویم رضایت او برایم مهم است من و پرسپولیس می توانیم به هم کمک کنیم!

من و پرسپولیس می توانیم به هم کمک کنیم!

عليرضا نيكبخت واحدی در آستانه بازگشت به تیم سابقش پرسپولیس قرار دارد و این موضوع را هم به رضایت ژوزه مشروط کرده است. بازگشت نیکبخت به پرسپولیس آن هم در شرایطی که چندین ماه است بازی نکرده برای بسیاری عجیب است.
-تصمیم ات برای بازگشت به پرسپولیس جدی است؟
آقاي رويانيان به من لطف داشت و در صحبتي كه با هم داشتيم از من خواست به پرسپوليس برگردم اما فعلا توافقی صورت نگرفته است و سردار هم به سفر رفته است.
-خودت که ظاهرا خیلی تمایل داری به پرپسولیس برگردی!
من همیشه پرسپولیس را دوست دارم و بازی در این تیم افتخار است.  من بايد با مسئولان باشگاه گهر دورود و مايلي كهن صحبت كنم. برای حضورم در پرسپولیس رضایت آنها شرط است. 
-اگر مسئولان گهر و مایلی کهن رضایت بدهند مشکلی برای بازی در پرسپولیس نداری؟
چه مشکلی؟
-بحث محروميتت و منشوری بودن!
نه. آقاي مايلي كهن برای حل این مشکل خیلی زحمت کشیدند و توانستند مشكل من را حل كنند. برای همین می گویم رضایت او برایم مهم است. اگر هم موافق نباشد من در گهر مي‌مانم. اين طور كه مشخص شده همه چيز تا يكي، دو روز آينده مشخص مي‌شود.
-به لحاظ جسمانی آمادگی بازی در لیگ برتر را داری؟
من در اين مدت تمرين هر روز تمرين مي‌كردم و از لحاظ بدني هيچ مشكلي ندارم و كاملا آماده هستم.
فکر می کنی بتواني به پرسپوليس كمك كني؟
صد در صد. من و پرسپولیس می توانیم به هم کمک کنیم!
-ماجرای بازگشتت به استقلال چه بود؟
آقاي قلعه‌نويي به من لطف داشت و می خواست كمك كند به فوتبال برگردم. اما مذاکره ای با باشگاه استقلال نداشتم.

<

:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی
برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه جالب بود و محور اصلی آن، پیرامون ناکامی های ایران در مقدماتی جام جهانی و بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان بود. البته در ادامه، به رخدادهای حاشیه‌ای داوری هم اشاره داشت. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که مهمترین عامل ناکامی های فوتبال چیست ؟ ۱- بازیکنان 2- فدراسیون 3- مربیان ، که در پایان نزدیک 78درصد به گزینه 2 یعنی فدراسیون فوتبال رای دادند و نزدیک 16 درصد بازیکنان را مقصر قلمداد کردند و 6 در صد مربیان را عامل ناکامی معرفی کردند .
<

:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرتضی

مانوئل ژوزه: به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم/ عملکرد گردان راضی کننده بود

مانوئل ژوزه: به دنبال قهرمانی در لیگ برتر

هستیم/ عملکرد گردان راضی کننده بود

تهران - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به دنبال قهرمانی در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران هستیم و اگر بتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم، به قهرمانی امیدوار خواهیم بود.

 

به گزارش ایرنا، ˈمانوئل ژوزهˈ دوشنبه شب پس از پیروزی تیم پرسپولیس تهران مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اضافه کرد: در صدد جذب چهار بازیکن جدید در نیم فصل هستیم و به طور حتم در نیم فصل دوم نتایج مطلوب تری کسب خواهیم کرد.

وی با قدردانی از هوادارانی که برای تشویق تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافته بودند، افزود: آنها هواداران واقعی پرسپولیس هستند و از اینکه تیم محبوب خود را تنها نگذاشتند، سپاسگزارم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: در 15 دقیقه نخست بازی عملکرد مطلوبی نداشتیم و گل دریافت کردیم و پس از اینکه دومین گل حریف به ثمر رسید، در اواخر نیمه نخست با جبران یکی از گل ها به بازی بازگشتیم.

ژوره با بیان اینکه پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان، اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس را بالا برد، افزود: باز هم می گویم تعطیلی های لیگ برتر به اکثر تیم ها از جمله پرسپولیس آسیب زده و اعتماد به نفس بازیکنان را کاهش داده است.

وی ادامه داد: بازیکنان ذوب آهن در بازی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشتند و پس از به ثمر رساندن دو گل، فوتبال تدافعی و بسته بازی کردند که این موضوع کار را برای ما دشوار کرد اما در پایان به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: ذوب آهن در نیمه نخست، عملکرد مطلوب تری نسبت به تیم پرسپولیس داشت اما پس از 9 نفره شدن به لاک دفاعی فرو رفت و در این شرایط تیم ما محکوم به پیروزی بود که حاصل شد.

سرمربی تیم پرسپولیس با تبریک پیروزی امروز این تیم به بازیکنان خود، خاطرنشان کرد: در بازی سختی به برتری رسیدیم و این بازی خودباوری بازیکنان پرسپولیس را افزایش داد.

ژوزه با بیان اینکه برای پیروزی باید تا آخرین لحظات بازی تلاش کرد، اظهار داشت: تیمی که بخواهد قهرمان لیگ برتر شود باید قوی باشد و سختی های زیادی را پشت سر بگذارد.

وی در خصوص عملکرد ˈشهاب گردانˈ نیز گفت: گردان روی گل های تیم حریف مقصر نبود و با توجه به مصدومیت ˈنیلسون جونیورˈ به بازی گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر گردان به عملکردی که در بازی امروز داشت، همچنان ادامه دهد در بازی های بعدی نیز از او استفاده خواهیم کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران، امشب (دوشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران در حالی که دو گل از تیم ذوب آهن اصفهان عقب افتاده بود، در پایان با نتیجه 3 بر 2 مقابل میهمان خود به برتری رسید.
 

منبع ک خبرگزاری جمهوری اسلامی

<

:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد